master

Renault Nowy Master

Nowego Mastera rozpoznamy po odmienionym pasie przednim, podwyższonej pokrywie silnika, pionowej, eleganckiej osłonie chłodnicy i nowym układzie świateł ze światłami do jazdy dziennej LED ułożonymi w kształcie litery C. Renault Master, aby sprostać potrzebom wszystkich przedsiębiorców, jest dostępny z przednim lub tylnym napędem, m.in. jako furgon, platforma, kontener, podwozie pod zabudowę z pojedynczą lub podwójną kabiną, wywrotka czy też skrzynia. Na najtrudniejsze szlaki przewidziano również wersję z zaawansowanym napędem na cztery koła. Przedsiębiorcy mają do wyboru ponad 240 wersji w jednym z czterech DMC: 2,8 t, 3,3 t, 3,5 t (z kołami pojedynczymi lub bliźniaczymi) oraz 4,5 t (z kołami bliźniaczymi). Popularny furgon dostępny jest w trzech wersjach wysokości nadwozia, czterech długościach, z ładownią o pojemności użytkowej od 8 do 17 m3. W gamie znajdziemy furgon o długości L4 z tylnym napędem i pojedynczymi kołami z tyłu, dzięki czemu szerokość między nadkolami w ładowni zwiększyła się o 30 cm. A to pozwala na przewóz tym samochodem aż pięciu europalet. Do tego na bazie platformy do zabudowy możemy zamówić fabryczny kontener zdolny przewozić do 22 m3 ładunku. W nowym Masterze praktyczniejsza stała się ładownia wersji furgon za sprawą zastosowania pięciokrotnie silniejszego oświetlenia LED i nowych wygodnych uchwytów.

Liczne zmiany zauważymy w kabinie. Za zupełnie nową i wygodną w użytkowaniu kierownicą pojawił się nowy czytelny zespół zegarów i wskaźników z nowym obrotomierzem i 5-calowym ekranem cyfrowym. Na środkowej części deski rozdzielczej bez problemu ustawimy tablet, dzięki specjalnemu uchywtowi oraz naładujemy smartfona korzystając z ładowarki indukcyjnej. Poprzez ekran multimedialny mamy dostęp do najnowszych technologii i systemów multimedialnych R-LINK Evolution i MediaNavEvolution. System z łatwością sparujemy z naszym smartfonem, dzięki Android Auto i Apple CarPlay. Na komfort podróży, i łatwość transportu nawet ciężkich ładunków, wpływa też odpowiednio dobrana gama mocnych i trwałych jednostek napędowych 2.3 dCi, spełniających normy Euro 6d-temp lub Euro VI D, o mocy od 130 KM (330 Nm) do 180 KM (400 Nm). Dzięki zmianom konstrukcyjnym zużywają one nawet o 1 l mniej paliwa na 100 km niż jednostki stosowane wcześniej. Nowością w gamie jest najmocniejsza 180-konna wersja z podwójnym doładowaniem. Silniki mogą współpracować, zależnie od wersji, z mechaniczną, 6-biegową skrzynią lub 6-biegową skrzynią zrobotyzowaną Quickshift.

Zgłaszam swój udział w targach Fleet Market 2019



Targi Fleet Market 2019

  • 200 samochodów
  • 150 wystawców
  • 10 000 gości
  • 12 000 m2 powierzchni ekspozycyjnej
Back to top