Peugeot-e-208-2020-1600-04

Peugeot e-208

Druga generacja modelu Peugeot 208 debiutuje na polskim rynku. Atrakcyjny wygląd rynkowego debiutanta inspirowany jest niezwykle śmiałym prototypem Fractal. Mały „lew” upodobnił się do większego 508, a to oznacza charakterystyczną osłonę chłodnicy oraz układ reflektorów z pionowymi światłami do jazdy dziennej przypominającymi kły i tylnymi światłami przypominającymi pazurki. Nadwozie Peugeota 208 urosło o 8 cm, do 404 cm. Samochód wyposażono w najnowszą generację Peugeot i-CockpitR 3D, małą, spłaszczoną u góry i u dołu kierownicę, dotykowy ekran systemu multimedialnego oraz fortepianowe klawisze służące do wywoływania najważniejszych jego funkcji. Francuzi jeszcze bardziej dopieścili jakość materiałów wykończeniowych, lepiej wyciszyli wnętrze oraz zaprojektowali jeszcze sztywniejsze nadwozie. Pod maskę Peugeota 208 trafił 1,2-litrowy silnik PureTech o mocy od 75 do 130 KM. W ofercie znalazł się BlueHDi o mocy 102 KM. Do wyboru będą przekładnie mechaniczne i automatyczne, w tym udana 8-biegowa przekładnia EAT8. Peugeot 208 został zbudowany na najnowszej platformie CMP, która pozwala w łatwy sposób adaptować pojazd do innych, alternatywnych rodzajów napędu. Model e-208 jest pierwszym całkowicie elektrycznym samochodem osobowym Peugeot dostępnym na masową skalę. Ten bezemisyjny samochód jest napędzany silnikiem o mocy 136 KM, a bateria o pojemności 50 kWh zapewnia mu zasięg nawet 340 km według cyklu WLTP. Aby naładować 80% akumulatora, wystarczy podłączyć auto do stacji szybkiego ładowania na 30 minut, co wystarczy na pokonanie kolejnych 250 kilometrów.

Zgłaszam swój udział w targach Fleet Market 2019



Targi Fleet Market 2019

  • 200 samochodów
  • 150 wystawców
  • 10 000 gości
  • 12 000 m2 powierzchni ekspozycyjnej
Back to top