Kia-Stinger

Kia Stinger

Nic dziwnego, że Stinger tak precyzyjnie trafia w gust Europejczyków, skoro został on zaprojektowany w europejskim centrum stylistycznym Kii we Frankfurcie. Przypominające gran tourismo auto wyróżnia się zadziorną sylwetką i klasycznym układem napędowym, ponieważ siła napędowa trafia do kół tylnej osi. Topowe wersje oferowane są z napędem 4×4. Pod maską Stingera można znaleźć mocne lub bardzo mocne silniki, o mocach od 200 do 370 KM. Wszystkie współpracują standardowo z ośmiostopniową skrzynią automatyczną. W zawieszeniu zastosowano z przodu kolumny McPhearsona, z tyłu zaś zawieszenie wielowahaczowe. Samochód ociera się o segment premium, co znalazło odzwierciedlenie w wyposażeniu podstawowym, które obejmuje m.in.: automatyczną, dwustrefową klimatyzację, system info-rozrywki z 7-calowym wyświetlaczem i kamerą cofania, cyfrowe radio DAB, elektrycznie sterowane fotele przednie, podgrzewaną kierownicę i system bezkluczykowego dostępu. Standardem są też projektorowe reflektory przednie ze światłami LED do jazdy dziennej, 18-calowe obręcze ze stopów lekkich oraz dwie podwójne końcówki wydechu. O bezpieczeństwo dbają m.in.: systemy utrzymywania toru jazdy (Kia Keep Lane Assist), monitorowania zmęczenia kierowcy (Driver Attention Alert), automatycznej zmiany świateł (High Beam Assist) oraz adaptacyjny tempomat (Smart Cruise Control) zdolny samodzielnie zatrzymać pojazd.

Targi Fleet Market 2018

  • 150 samochodów
  • 200 wystawców
  • 8 000 gości
  • 12 000 m2 powierzchni ekspozycyjnej
Back to top