Jeep-Wrangler_EU-Version-2018-1600-02

Jeep Wrangler

Najnowsza generacja Wranglera w umiejętny sposób łączy nowoczesne technologie ze stylem legendarnego poprzednika. Model ten nadal jest niedoścignionym wzorcem w zakresie możliwości terenowych. W samochodzie mamy do wyboru dwa rodzaje napędu i skrzyń rozdzielczych. W wersji Sport i Sahara kierowcy mogą używać trybu 4WD Low z przełożeniem redukcyjnym 2,72:1, a w wersji Rubicon mamy do dyspozycji system napędu 4×4 Rock-Trac z 2-biegową skrzynią rozdzielczą o przełożeniu reduktora 4,0:1. Do tego w standardzie dysponujemy pełnymi blokadami przedniego i tylnego mostu oraz rozłączanym drążkiem stabilizatora, który zwiększa nam skok kół o 24%. We Wranglerze znajdziemy m.in. system monitowania martwego pola czy czujniki ostrzegające o pojazdach lub osobach przecinających drogę cofania. Na konsoli centralnej możemy korzystać m.in. z ekranu dotykowego o przekątnej 7” lub 8,4”. Pod maską znajdziemy te same jednostki co w modelu Jeep Cherokee pracujące z 8-stopniową automatyczną skrzynią biegów, czyli 2-litrową benzynową jednostkę turbodoładowaną o mocy 272 KM lub Diesla 2.2 CRD MultiJet II o mocy 200 KM.

Zgłaszam swój udział w targach Fleet Market 2019



Targi Fleet Market 2019

  • 200 samochodów
  • 150 wystawców
  • 10 000 gości
  • 12 000 m2 powierzchni ekspozycyjnej
Back to top